چگونه ویدیوهای آنلاین را بی دردسر دانلود کنیم؟
 
اموزش ویندوز و کار در کامپیوتر و لب تاب
اموزش
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : مهدی روز       

چگونه ویدیوهای آنلاین را بی دردسر دانلود کنیم؟

حتما شما هم با سایت دانلود و آپلود آنلاین فیلم و ویدیو یوتیوب ” YouTube ” و سایت های اینچنینی آشنایی دارید که یوتیوب به عنوان معروفترین و بزرگترین سایت اشتراک گذاری و دایرکتوری ویدیو و کلیپ که روزانه چندین میلیون بازدید کننده را ساپورت می کند، شناخته می شود.

اما این سایت یک اشکال کوچک دارد و آن اینست که لینک دانلود مستقیم ویدیوها را نمی دهد و این امر شاید برای کاربران خارجی که از سرعت بالا و نجومی برخوردارند خیلی آزاردهنده نباشد. ولی مشاهده کلیپ های یوتیوب و هر سایت اشتراک گذاری دیگری به صورت آنلاین و با سرعت بسیار کم اینترنت کاربران ایرانی ، بسیار اذیت کننده و زجرآور خواهد بود.

پس چطوری باید فیلم ها و ویدیوهای مورد نظرمان را بدون دردسر و خونریزی دانلود کنیم که هم وقتمان هدر نرود و هم اکانت حجمی اینترنتمان زودتر تمام نشود؟ این سوالی است که امروز در این پست به آن می پردازیم و امیدوارم راه حل خوبی از این مطلب نصیب شما شود.

نرم افزارهای زیادی برای دانلود ویدیو از سایت یوتیوب و دیگر سایت ها وجود دارد که برخی از این ابزارها تحت وب و در مرورگر کاربران عمل می کنند و برخی دیگر برنامه هایی که بر روی دسکتاپ ویندوز نصب می شوند که در زیر فقط به معرفی سرویس های خوب و معروف اینترنتی می پردازیم .

سایت ها و سرویس های مبتنی بر وب :

دانلود ویدیو توسط سایت های اینترنتی به این شکل است که شما باید ابتدا وارد سایت مربوطه شده و آدرس URL صفحه ویدیو موجود در یوتیوب یا هرسایت دیگری را کپی کرده و در باکس دانلود در سایت مربوطه وارد کنید تا فایل از سرور اصلی به سرور سایت دانلود ویدیو منتقل شود و در آخر هم می توانید به راحتی آن را دانلود کنید.

1- Keepvid.com

این سایت یکی از معروفترین و بهترین سایت های دانلود ویدیو است که امکانات خوبی را به کاربر می دهد. برای دانلود ابتدا وارد سایت YouTube شده و روی ویدیو مورد نظرتان کلیک کنید تا به صفحه نمایش فیلم هدایت شوید. بعد در پایین باکس نمایش روی گزینه Share کلیک کنید تا لینک دانلود به شما داده شود و البته این لینک را می توان از URL مرورگر هم کپی کرد.

download-youtube

پس لینک را کپی کنید و به سایت Keepvid برگردید و لینک کپی شده را داخل فیلد مربوطه قرار داده و گزینه ” Download ” را بزنید و کمی منتظر شوید تا لینک های دانلود به شما داده شود. خوب لینک های دانلود به این ترتیب به شما داده می شود که همه نوع پسوند فایل ویدیویی را شامل می شود و حتی جدیدا هم فایل های صوتی را از داخل ویدیو استخراج و به شما برای دانلود ارائه می کند که می توانید فرمت های دلخواه خودتان را بر اساس حجم و کیفیت داده شده دانلود کنید.

download-youtube-3

فقط کافیست که در کنار این سایت یک برنامه دانلود منیجر مانند Free Download Manager یا Internet Download Manager داشته باشید و لینک داده شده از طرف keepvid را داخل IDM یا دانلود منیجر خود وارد کرده و با نهایت سرعت و با 8 تا 16 کانکشن دانلود کنید.

download-youtube-6

نکته : البته برای استفاده از keepvid باید آخرین نسخه Java را دانلود و بر روی سیستم خود نصب نمایید. بعد از نصب هم مرورگرتان را بسته و دوباره باز کنید و یا اصلا سیستم خود را یک بار دیگر ری استارت کنید تا با مشکلی در لود جاوا روبرو نشوید.

download-youtube-7

سپس مرورگر خود را باز کرده و وارد keepvid شده و لینک دانلود را به آن بدهید و من چون از مرورگر کروم استفاده کردم یک پیغام به من داده شده که گزینه Run This Time را انتخاب می کنم که این مورد در فایرفاکس وجود ندارد و بعد یک صفحه روی مرورگر باز شده و باید گزینه ” Always Trust ” را انتخاب و گزینه ” Run ” را بزنید تا جاوا روی مرورگرتان به راحتی نصب و اجرا شود.

download-youtube-4

download-youtube-2

2- Videodownloadx

این سایت هم مانند سایت قبلی کافیست که لینک یوتیوب را در کادر ” Download ” وارد کرده و کمی منتظر شوید و سپس فایلتان را با پسوندهای مختلف می توانید دانلود کنید که البته برای این سایت هم باید جاوا در مرورگرتان فعال باشد.

3- Zamzar

این سایت هم یک سرویس آنلاین خوب برای دانلود از سایت های اشتراک گذاری ویدیو است که کافیست URL کلیپ مورد نظرتان را به آن بدهید و در انواع مختلف و با پسوندها و کیفیت های گوناگون و با دادن آدرس ایمیل در ایمیلتان دریافت کنید و در انتها به سایت برگشته و آن را دانلود کنید.

download-youtube-8

download-youtube-9

4- keep-tube

این سایت هم بسیار عالیست و کافیه تا لینک دانلود ویدیو خود را به آن بدهید و در کسری از ثانیه ، لینک های دانلود مستقیم را با فرمت ها و کیفیت های مختلف به شما بدهد.

download-youtube-10

5- Savevideo

یک سرویس و سایت اینترنتی دیگر که به راحتی و در کسری از ثانیه ، لینک دانلود را به شما در فرمت و کیفیت های مختلف ارائه می کند.

download-youtube-11

6- Downloader9

مانند بقیه فقط لینک ویدیو را گرفته و لینک دانلود فیلم ها را در فرمت های گوناگون و با حجم های مختلف به کاربر می دهد و فقط هم می تواند لینک های سایت یوتیوب را به شما بدهد.

download-youtube-12

7- Vixy

یکی از سایت ها و ابزارهای خوبی که لینک های سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب ، ویمئو ، متاکافه ، فیس بوک و غیره را به سادگی کنورت کرده و لینک دانلود را به شما می دهد و البته باید آن را دانلود و بعد در مرورگر یا دسکتاپ ویندوز خود استفاده کنید.

download-youtube-14



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزش ویندوز و کار در کامپیوتر و لب تاب و آدرس learningwin8.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 496
بازدید کل : 10868
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1